TBKx: Brands Worth Spreading
Op 24 maart 2015 organiseert Alumnia in samenwerking met studievereniging Industria TBKx; dit evenement, geïnspireerd door TEDx, zal diverse sprekers in een korte inspirerende presentatie aan het woord laten over het thema dat alles te maken heeft met brandmanagement. Onderwerpen als “Hoe breng je het brand van je bedrijf over” en “Hoe verkoop je jezelf als brand” zullen aan bod komen. Ter illustratie enkele links naar TEDtalks:
– Simon Sinke: https://www.ted.com/talks/simon_sinek_how_great_leaders_inspire_action#t-16379
– Amy Cuddy: https://www.ted.com/talks/amy_cuddy_your_body_language_shapes_who_you_are#t-90701
– Hans Rosling: https://www.ted.com/talks/hans_rosling_shows_the_best_stats_you_ve_ever_seen
Tevens kunt u kennis maken met de toekomstige lichtingen alumni. In het Natlab door Plaza Futura in Eindhoven zullen er tijdens deze avond naast enkele interessante presentaties ook genoeg mogelijkheden zijn tot netwerken. De sprekers tijdens deze avond zijn:
Avondvoorzitter: Jeroen Schepers (Assistent Professor Marketing TU/e)
Hendrik van den Boogaard (Voormalig Vice-President Philips, alumnus 1978)
Imke Carsouw (Directeur Brainport Eindhoven)
Theo Hendriks (Senior expert storytelling BEX* communicatie)
Diederik Stapel (Voormalig Professor Sociale Psychologie UvT)
Berry Veldhoen (Auteur ‘De 9+ organisatie,’ alumnus 1982)
Hier kunt u meer informatie vinden over TBKx en kunt u uw aanwezigheid registreren.